Spring Fever

me1

Aurinkoa ja lämpöä on viime aikoina piisannut! Toi valon määrä on kyllä suuresti vaikuttanut mun jaksamiseen ja mielialaan. Sama juttu teillä? // Sun, sun, sun… summer is almost here! This lovely spring weather has effect on my thoughts and mood. How about you dudes?

 

                My spring top five..

 

1. New outfits

Kauppoihin on ilmestynyt vaikka mitä värikkäitä kevätvaatteita, ainakin Zarasta, Ginatricostista ja H&M:stä olen bongaillut kaikkea kivaa! Tässä mun uusimmat hankinnat:

outfitPeplum paita: Ginatricot                                    Huivi ja Toppi: H&M

 

braceletsRannekorut löysin €urolla H&M:stä // These bracelets from H&M

 

luottopariMun luottopari mustaa ja punaiset kynnet  // My fav combo: black outfit + red nails 

2. Make-ups

Kaksi uutta meikkilöytöä on tullut hankittua tässä viimeaikoina.

mascaraLumene Natural Code ripsiväri säväytti mua pinkin värillään. Lisäksi tämä ripsari on tähän mennessä ollut paras mitä olen koskaan käyttänyt! Ripsistäni tosiaan tulee pitkät ja erotellut niin kuin pakkauksen kyljessä luvataan – Eye dramatizer. Hintaa tuotteella oli 10 €. Mikä mielestäni on melko halpa, sillä usein olen pulittanut ripsiväristäni melkein 20 €.

 

lipstickTurun reissulta tuli hankittua tämä Maybelinen Fuksian punainen huulipuna. Olen aivan hulluna tähän väriin! Hinta oli Sokoksella 10 €.

3. Get aways

Lähde minilomalle mummin, poikaystävän, kamun tai siskon kanssa. Piristää kummasti! Antin kanssa ollaan viime viikonloppuina reissattu Porvooseen ja Turkuun. // Get your friends together and take a mini holiday near your home town. This will cheer your up, I promise!

åbo

porvoo

 

shadow

 

porvoo2

outfit1

 

åbo1

 

4. Sweets

italian sodaItalian Soda Raspberry and Strawberry from Robert´s Coffee.

Olen löytänyt uuden herkku juoman Robert´s Coffeelta, nimittäin Italian Sodan. Italian sooda on hyvä vaihtoehto limulle, kun kaipaat jotain raikasta ja virkistävää. Juoma sisältää valitsemasi makusiirapin ja kivennäisvettä ja on vähän terveellisempi vaihtoehto kuin limu. Limut on mun mieleen vähän turhan sokerisia, joten tää italian sooda on kyllä mulle uponnut hyvin. // I have found my new fav spring drink! Italian Soda contains syrup of your choice and mineral water, so it´s a little bit healthier than soft drinks.

3 kaverin jädeA Friend of Ben & Jerry? This is for U. 3 kaverin jäätelö: Mustikka & Kardemumma. So yummy!!!

tikkariChupa Chups = Girls best friend! 

5. Mornings

lazyKevät aamut on kauniita, niin valoisia! Olen nauttinut aamukahvia katsellen ulos ja nauttien valosta. Haaveilen aamusta, jonka saisin aloittaa lenkillä auringonpaisteessa, noh ehkäpä ensi viikolla sitten…

 

+ IKEA innostui kirjoittamaan jutun meidän kämpästä IKEA family live lehteen. // IKEA wrote an article about our flat to IKEA family live magazine.

http://www.ikeafamilylivemagazine.com/fi/fi/article/36879

Käyhän lukemassa, jos kiinnostuit.

Nauttikaa keväästä! // Enjoy Spring!

 

Kisses from me xoxoxo

kisses

 

Leave a Reply

